Tempo og Træningsplaner - Garmin Forerunner 310XT

Dennis Triers billede

Hej

To spørgsmål i relation til Garmin Forerunner 310XT

1. Jeg syntes den er ultrolig dårlig til at beregne tempo. Kan en FootPod hjælpe på det?
  2. Når jeg sender træningsplaner via Ant+ til uret siger den hele tiden at jeg har 45 træningsplaner på uret, som ikke ligger i Training Center. Har prøvet at rydde uret fuldstændig, men den bliver ved med at påstå at der er planer på uret. Hvordan kan jeg fjerne dem, så der er overensstemmelse mellem ur og traning center?

På forhånd tak

Anonyms billede

Hvis du har sat uret op til "aktuel fart", vil tempoet svinger meget op og ned. Sæt uret til "avanceret lagring" under Dataregistrering. Ulempen ved footpod er, at den skal kalibreres for forskellige tempi, så du har en kalibrering for tempoture og en anden for lange rolige ture, da din skridtlængde ændrer sig. Vedr. pkt. 2 - kontakt Garmin Hotline. De plejer at være meget hjælpsomme smiley

Anonyms billede
Hej med jer Jeg tillader mig lige et spørgsmål ang. 310 XT som jeg lige har købt. På min gamle Garmin Forerunner 305 var det utroligt nemt når jeg skulle indstille min træning ved at gå ind under træning indstille til hurtig og så gå ind under de parametre jeg ville vælge ex. Distancen og tiden der skulle løbes på. Denne nemme funktion mangler jeg lidt på XT. Jeg ville jo gerne kunne på flere parametre. Hvad gør jeg?

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14119:

Ingrid Jensens billede
Løber i løbeklub benløse. Deltager for sjov og at støtte lidt

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Bliv medlem af løberne.dk

Samsø Marathon 2019