Status: Nåede du dit mål i 2012?

Martin Bork, Admins billede

Kære løber
2012 er ved at rinde ud. Måske har du haft et mål om at løbe 10K, ½MT eller dit første marathon eller ultraløb. Eller måske i det hele taget at begynde at løbe, omlægge din løbestil eller slå din egen PR. Hvordan gik det? Det er tid til en status...

GODT NYTÅR!

Anonyms billede

Hej

Jeg havde sat mig et mål med at jeg skulle løbe 30 løb hvor de 12 skulle være Halvmarathon.

Ind til sidste i nov holdte min plan men desværre blev jeg skadet og har måtte holde pause i 5 uger, så derfor nået jeg desværre ikke mit mål - men min sæson blev alligevel rigtig god med 9 halvmarathon og 29 løb - og her satte jeg en PR på Halvmaraton ved Lillebælt Halvmarathon - dejligt at man efter 12 år endnu engang kan sætte en PR - Godt Nytår alle samme og vi ses der ude med løbeskoene på :-)

Mvh.

Hans Bruun-Jensen

Holbæk Løbe og Motionsklub

Anonyms billede

Oprindeligt var mit mål at gennemføre to maraton i løbet af året. Det blev i stedt til otte, så jo. Jeg nåde målet og lidt til.

Anonyms billede

Nej, jeg er sørgelig... frown

Anonyms billede

Hej

Både og.

Jeg havde sat mig forskellige for året.

Jeg skulle løbe 1500km hvilket jeg nåede og lidt til endte på 1600km.

Jeg ville gerne have min halvmarathon tid ned under 1:45:00 hvilket ikke lykkeds helt da årets bedste tid blev 1:45:17

Alt i alt et godt løbeår og jeg ser frem til det næste.

mvh

Flemse

petrines billede

Mit mål var at løbe mit første halvmarathon, og gerne på en tid under 2.15. Målet blev nået med en tid på 2.06 :-) Et andet mål var også at løbe lidt flere km, og mit tredie år som løber blev mit bedste

Brian Egebros billede

Havde kun et mål for 12--at komme igang med at løbe efter en lille blodprop i april måned. Jeg kom igang omkring juni måned. Fra august begyndte jeg at registrere mine kilometer, det blev til 894 km fra 8.8-31-12. Jeg er 55 år, så faktisk er jeg selv glad for at komme igang, og mit mål for 13 er, 2000 km, samt minimum 2-3 halvmaraton løb. Rigtig godt nytår.

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14384:

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

HAJ Marathon

Bliv medlem af løberne.dk