Startnummer til Berlin Marathon 2011 købes!

Tor24s billede

Jeg står og mangler et startnummer til Berlin Marathon 2011, håber nogen herinde kan hjælpe mig?

færdigmedfyrres billede

Er Berlin allerede udsolgt?

Anonyms billede

Jeg havde samme problem.. nej, undskyld udfordring.
Marathon Travel har angivelig stadig en del startnumre tilbage. -Men det fordrer selvfølgelig at man køber hotel hos dem også.

=)
Ole

Jan Dewald Hansens billede

Er der nogen, der ved hvor sent/tæt på løbsdagen, man kan ændre navnet på løbsnummeret...?

Anonyms billede

Jeg mangler også start nummer til Berlin marathon, kan nogen hjælpe ?

Gert Fischer   gert@aamann-fischer.dk

May-Britts billede

Løbet har været udsolgt i et par måneder. Jeg mener ikke, man kan ændre deltagernavn.

Anonyms billede

Hej 

Jeg er også interesseret i startnr. til Berlin Marathon

Hilsen Asia (jopodraza@gmail.com)

Anonyms billede
Jeg vil gerne sælge mit. Det er et herrenummer med tilhørebde løbetrøje str. L. Jeg har selv givet 136€ men er villi til sælge for 900,- Evt 750 for startnummeret, underforudsætning af du sender trøjen til mig når du kommer hjem. Kontaktes på 22 29 45 99 eller lars.storbjerg@jubii.dk

Anonyms billede

Jeg sælger også et startnummer.

61 76 25 97 træffes bedst efter 15:00

Eller:

lorenzen_69@hotmail.com (Emne: "BERLIN MARATHON"), ellers sletter jeg formentlig mailen som spam.

Anonyms billede

Jeg er meget interesseret i et startnummer til Berlin Marathon.!

Til jer, som er villig til at sælge, så kan i kontakte mig på mailen lille_jonas1@hotmail.com

Jonas

Anonyms billede
Hej. Jeg er meget interesseret i at købe et startnummer. Jeg vil dog også gerne have mulighed for at ændre navnet. Jeg kan træffes på 22455048 eller nillecramon@hotmail.com Med venlig hilsen Nille Cramon

Per Sunes billede

Hej. Jeg er meget interesseret i et startnummer til Berlin Marathon. Gerne med en forventet tid på mellem 3:30 og 4:00, men ikke noget krav. Jeg kan kontaktes på koustrup@gmail.com samt tlf. 2681 2719. Mvh Per Koustrup. Ps. Man kan ikke ændre navnet på nummeret.

Anonyms billede
Jeg har et startnummer tilsalg for 800kr med en forventet tid på 3:45. Jeg kan desværre selv ikke deltage :'( Kan kontaktes på peda@peda.dk Vh Danny Kotelmann

Anonyms billede

Hej

Jeg har et start nummer til berlin marathon til salg. Kan kontaktes på mobil 51541333

Vh Michael

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14261:

Peter Øs billede
Startede med at løbe i 2018 efter ca. 20 år uden løb, forsøger at flette det ind i mellem mine ture...

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Guldbæk løbet

Bliv medlem af løberne.dk