Polar ownzone

Teddys billede

Til jer der har Polar ur, bruger i ownzone eller taster i selv jeres værdier ind??
Hvad er jeres holdning til ownzone, er det ok at træne efter??

#1

Sørens billede
Jeg brugte ownzone i begyndelsen, hvor jeg skulle træne op fra bunden. Men jeg synes hurtig den blev for snærende, fordi jeg følte, jeg kunne løbe hurtigere end den anbefalede. Jeg bruger den ikke mere. Jeg taster selv et træningspas ind afhængig af turens længde og intensitet. Jeg synes, jeg har bedre styr på "mit behov" end uret har. Men grundlæggende en facinerende funktion :)

#2

Teddys billede
Hej Søren Tak for dit svar. Hvordan taster du dit træningsprogram ind?? Syntes ikk lige jeg kan finde ud af det :-S

#3

Sørens billede
Hej igen Det er længe siden, jeg har gjort det, og jeg har ikke lige uret foran mig, men det du gør er at definere op til tre zoner. For hver zone kan du bestemme et pulsinterval samt tid eller distance. Du kan f.eks. indtaste at du vil løbe 2 km. med en puls mellem 65 og 70, for herefter at løbe 5 km. med en puls mellem 75 og 80 for så at slutte af med 5 km. med en puls mellem 80 og 85. Dette program kan du kalde moderat og så lave et, som f.eks. hedder tempo og et som hedder restitution osv. Så kan du vælge dagens program inden du starter på træningen. Sig til hvis du skal guides. Så finder jeg uret frem :)

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14745:

Nyhedsbreve




Løber
Løbsarrangør

Læs mere om Under Amour HOVR Machina

Læs mere om Nordic Adventure Film Festival her

Bliv medlem af løberne.dk