Midnatsløbet i Helsinki 04.09.2010

Nordboens billede

Hvis der er nogen der har lyst til at læse min personlige oplevelse af Midnatsløbet i Helsinki, så er de velkomne til at besøge mig på:

http://nordboen.blogspot.com/

Det fylder lidt for meget til at putte ind her.....;;-)

Lars Friis Farsøes billede
Kære Nordbo, Mange tak for dine fine løbsberetning. Noget kunne tyde på, at Midnatsløbet i Helsinki lige var en tand mere gennemført end det på Frederiksberg. Jeg er iøvrigt ret stor fan af din blog - keep up the good work :)

Nordboens billede
Tak for de pæne ord! :;-) Finnerne er meget velorganiserede i de fleste ting og nu må jeg se om de kan leve op til komplimenterne på søndag hvor jeg løber mit første halv marathon i Espoo Strandmarathon. :-00 Bagefter skal der nok komme løbesbeskrivelse her på forum!

brjs billede
Som du har trænet målbevist mod halvmarathon...skal det nok blive et Super løb Husk nu at nyde turen...og ikke kun tænke på at løbe fra alle finnerne LL Rigtig god tur. :;-)

Anne Gram Gamzus billede
Kaere Nordboen. Nu tog jeg saa mod til mig og blev registreret paa dette fantastiske, dejlige, oplysende og interessante forum,- da jeg gerne vil sende dig et STORT HELD OG LYKKE TIL med lobet imorgen. You can do it...:-) Det er jeg sikker paa. Glaeder mig allerede til at laese din loebsbeskrivelse her eller paa din blog. Mange varme tanker Anne.

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14261:

Peter Øs billede
Startede med at løbe i 2018 efter ca. 20 år uden løb, forsøger at flette det ind i mellem mine ture...

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Guldbæk løbet

Bliv medlem af løberne.dk