Lillebælt løb 2009

kk-løbs billede

Hej jeg kom desværre for sent, så hvis der er en der har har et nr......
køber jeg det gerne. hilsen Karsten

FrankBThs billede
Hej Karsten Jeg tror du er en anelse for tidlig ude. Det er ikke andet end 3 uger siden at de første købte deres billet. Så hurtig fortryder folk heller ikke, men bare rolig startnumrene skal nok komme til salg. Det gjorde de sidste år og det kommer de også til i år. Frank B. Th.

kk-løbs billede
Ok tak jeg væbner mig med tålmodighed.:)

Jesper Buchs billede
D. 10. feb. er der frigivet yderlige 2500 startnr. Mvh. Jesper Buch

kk-løbs billede
Jeg har fået mit nr. her i anden omgang, så panikken har lagt sig. :-))

Bedouinas billede
Der er stadig 1300 numre til salg, og idag har jeg lige fået en e-mail med en reminder, hvis jeg nu ikke havde nået at få tilmeldt mig.... Så måske går det ikke så stærkt i denne omgang med at få solgt numrene, som arrangørerne havde forventet...:rolleyes: Men selvfølgelig er det om at få tilmeldt sig :-P Bedouina

FrankBThs billede
1.200 startnumre på under en uge synes jeg nu er hurtig. De resterende ryger nok i næste uge. Jeg synes det var en fin service at de sendte en mail til deltagerne fra sidste år. Bare underlig at de udsender den idag for at fortælle at de åbner salget d. 10. februar ?!? Der vil sikkert være mange der ikke opdager at salget er genåbnet inden det er for sent igen.

Bedouinas billede
Det var faktisk lige præcist det, jeg undrede mig over. Det var også derfor, jeg tænkte, om arrangørerne ikke syntes, det gik hurtigt nok. Måske er der også lidt prestige i, at der SKAL være hurtigt udsolgt. :fedt: Bedouina

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14386:

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

HAJ Marathon

Bliv medlem af løberne.dk