Lillebælt Halvmarathon 2011

Bedouinas billede

Så har Lillebælt Halvmarathon gjort det igen!!! Faktisk har de sat ny verdensrekord ved på bare 11 timer og 4 minutter at sælge 10.000 startnumre!!! Imponerende!!! Og tilmeldingen er oven i købet forløbet helt problemfrit - meget flot af sportstiming.dk som stod for tilmeldingen.

Der er ingen tvivl om, at løbsarrangør Martin Stryhn er en mand med både evner og visioner. Det bliver spændende at se fremover, om det kun er Mads Stryhn, der har evnerne og visionerne – eller om Middelfart og Fredericia Kommuner også har det! Har de det, kan løbet meget vel vokse sig rigtig stort i de kommende år.

Jeg var væk hele dagen i går og kom først hjem klokken 21, og så skulle jeg lige ind og se, hvordan det gik med tilmeldingen. På det tidspunkt var der ca. 100 numre tilbage! Jeg havde ellers været meget i tvivl om jeg ville tilmelde mig eller ej til næste års løb, men så skete der altså det, at jeg blev grebet af panik - lidt ligesom til udsalg. Så nu er jeg tilmeldt.... ::Smile

Nåede I at tilmelde jer?

Bedouina

Malte Lorenzens billede
Jeg tilmeldte mig på snigpremieren, så jeg os fik lidt nyt tøj :)! Men ja det er virkelig "sygt" at det går så hurtigt!"

lillelones billede
Jeg har også tilmeldt mig - ombestemte mig i sidste øjeblik inden de åbnede for tilmeldingen. Kom lige til at tænke på hvor hyggelig vores klubtur sidste år var, hvor vi deltog med ca. 80 løbere ;;-) Håber meget at blusen er i en bedre kvalitet denne gang :::-) Hilsen lillelone

Franks billede
Jeg vandt en plads da jeg besvarede et spørgsmål rigtigt ::-) så nu skal jeg løbe både lillebælt og storebælt i samme måned :-00

Dipys billede
Hmm imponerende? Jeg synes jo nærmest det nærmer sig hysteri:-00. Men det bliver da sjovt at se hvordan de forsøger at skabe endnu mere mediehysteri næste år.....for rekorden skal vel slås igen::-(. Nå men det er nok bare mig der har fået det løb galt i halsen - god fornøjelse til jer der skal løbe det:::-). Vh Gitte

Bedouinas billede
Selvfølgelig er det hysteri - grundet en aggressiv markedsføring, som der også er skrevet om her: [url]http://www.motionslob.dk/forums/showthread.php?p=5548#post5548[/url] Og ja, jeg blev grebet af massehysteriet og tilmeldte mig også :::-) men OK det er et FLOT og velorganiseret løb. Jeg har været med alle tre år, og jeg kan se, at løbsledelsen lytter til den kritik, der har været og laver forbedringer hvert år, og det er dejligt. :;-) Selvfølgelig kan vi forvente det samme (og måske lidt til) hysteri næste år. Men det kunne da egentlig også være sjovt, hvis løbet kunne få lov at vokse sig stort og internationalt. Som f.eks. Göteborgsvarvet med 60.000 løbere. Spørgsmålet er så, om kommunerne vil lege med, og om Mads Stryhn vil komme til lommerne, så de store løbere vil finde det umagen værd at løbe med. Har du prøvet at løbe derovre, Gitte? vh Bedouina

Dipys billede
Hej Bedouina Næ jeg har ikke prøvet at løbe lillebæltsløbet. Der er så mange interessante løb i Danmark, så jeg synes der er rigeligt at plukke af uden at behøve at sidde klar ved computeren lige når tilmeldingen starter. Mit absolutte favoritløb er "Helvede i Nord" - en pragtfuld rute i skov med lidt bakker;;-). Mvh Gitte

Mads Merrilds billede
Hej Bedouina Nej Det gjorde jeg ikke::-((, men jeg regner med at komme med af lige vel, da der kommer en hel del skader samt folk der ikke har nået den form inden løbet som de skulle, så jeg skal nok komme afsted::-) God jul Mads

Hanne Binaus billede
Hej Jeg fik også tilmeldt mig lillebælt, og skal også løbe broløbet:;-). Jeg har ikke prøvet nogle af dem, men glæder mig LL /Hanne

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14062:

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør