Havbundsløbet 2010

lillelones billede

Hejsa,

Har lige set, at Havbundsløbet 2010 finder sted onsdag d. 9. juni. Et meget specielt løb - er absolut værd at prøve. Se evt. mere info på ribetrim.dk.
Skal du med?

mvh
lillelone

Bedouinas billede
Hej Lillelone. Som du ved, deltog jeg sidste år - og det var p.g.a. din beskrivelse af løbet herinde :;-) Og jeg giver dig helt ret i, at det er et meget specielt løb. Og jeg har tænkt mig at deltage i år igen. Sidste år var jeg så heldig at kunne køre med Frank, men jeg ved ikke, om han kunne lokkes til at deltage igen ;;-) Nå, ellers må jeg finde ud af noget andet, for selvom det er lidt vildt at tage fra Vestsjælland og til v. Vedsted ved Ribe en almindelig hverdagsaften, så VIL jeg med igen. Så vi ses!!:) mange hilsner Bedouina

lillelones billede
Hej Bedouina, DESVÆRRE :sur: - skal/kan jeg ikke selv deltage i år. Min datter har fødselsdag samme dag, så hun vil nok sætte pris på, at jeg er hjemme til at fejre hende. Så vi ses desværre ikke her (øv!) - men til Lillebælt Halvmarathon......:-)). Der er jo også Broløbet d. 12/6 - jeg deltager måske! - men, som sagt, så er Havbundsløbet værd at prøve. mvh lillelone

Nordboens billede
Hvor det lyder som alle tiders sjove løb. Ærgerligt at det er så langt væk for mig. ::-(( Har nu til gengæld fundet et par 10 km løb her i Helsinki, bla kvindeløb, som jeg kan løbe før mit halv marathon i Maj - sådan for lige at snuse lidt mere til konkurrence følelsen inden det går rigtig løs. ;;-) Dumt spørgsmål, men bliver ens gode (og dyre) løbesko ikke ødelagt at af løbe i havvand? Eller kan de godt klare det? LL Hilsen, Nordboen

Bedouinas billede
Hej Nordbo. Ja, men du ved da godt, at der ikke findes nogen dumme spørgsmål ;;-) ....og efterhånden som tiden går, og du får løbet flere og flere km, ja, så er du jo også nødt til at udskifte løbeskoene, og pludselig har du en masse slidte løbesko, og så tager man bare et par af de gamle. For du har helt ret - de ser bestemt ikke godt ud bagefter. Men kommer du til Danmark engang i begyndelsen af juni, skulle du prøve dette dejlige anderledes løb. Bedouina

Lars Nielsens billede
[QUOTE=Nordboen;4069] Dumt spørgsmål, men bliver ens gode (og dyre) løbesko ikke ødelagt at af løbe i havvand? Eller kan de godt klare det? LL [/QUOTE] Det er jo bare saltvand og sand - det kan skylles af bagefter. Jeg tror det er hårdere for skoene lige nu, hvor stier og veje sejler i salt. Jeg får i hvert tilfælde ikke skyllet skoene efter hver tur. Og der er meget salt. Jeg har set mange store saltkrystaller på gulvet - og i et par sko der stod under mine løbesko :rolleyes:

Bedouinas billede
Pyh, jeg nåede lige at blive tilmeldt, inden de lukkede for tilmeldingen ;;-) Der er nemlig kun 300 pladser, så det er om at være hurtig. Jeg har dog lidt sved på panden, for det var helt tilfældigt, at jeg var inde at kigge på deres hjemmeside og så, at der var 294 tilmeldte, så jeg fik travlt :-00 Faktisk havde jeg slet ikke hørt, at de var startet tilmelding - mener at det var senere sidste år? Andre der skal med her fra Forum? Bedouina

Lars Nielsens billede
Jeg er tilmeldt som nr 191 (tror jeg det var :::-) )

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14073:

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Løberne.dk - bliv klogere på dit løb