Gratis startnummer til Frederiksberg Natløb 28/08-2010

Parrot31s billede

Hej

Jeg har et værdibevis som jeg ikke får anvendt til Frederiksberg Natløb imorgen.

Det er gratis, og der medfølger en gratis T-shirt, hvis man vel og mærke henter den enten i Stadium på Fisketorvet eller i Lyngby storcenter.

Værdibevis 301268

Kode: cp4qwyvktx

Når du logger ind på natløbets hjemmeside, skal du trykke tilmelding via værdibevis. Så bliver du bedt om at indtaste den 10-cifrede kode. Derpå får du en emailbekræftelse, som du printer ud, hvorpå du henter din t-shirt og chip som anvist.

Den der først taster koden på nummeret får det. Derfor må i godt svare på mit indlæg så snart nummeret er optaget, så andre ikke går forgæves.

Anonyms billede
Tak for koden til fred. natteløb

Parrot31s billede
Det var da så lidt. Det var jo lidt ærgeligt at et gratis startnummer skulle gå til spilde. God tur. Du kan evt. skrive, hvad tid du løb, så jeg kan sammenligne med min egen tid. :::-)

Anonyms billede
Hej Igen, jeg løb de første 5 km 0.25.44 min nr.323 Finish - - - - ved jeg ikke hvorfor ikke er fremme. Men jeg startede løbet ved løb4 kl.22.10 eftersom jeg ikke har løbet 10km siden 9klasse hvilket er 8-9 år siden. men jeg kom i mål kl 23.04, så det er vel knap 54min. Jeg er selv megen tilfreds. På forhånd mange tak h.ken

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14330:

Janne Lykous billede
Jeg hedder Janne Lykou, har indtil videre løbet 33 halvmararthon. I 2020 er min plan at løbe...

Nyhedsbreve

Løber
Løbsarrangør

Bliv medlem af løberne.dk