Pressemeddelelse – Adventshalvmarathon 2012

Anette Lund Madsens billede

Når Adventshalvmarathon arrangeres i år, bliver det på vores velkendte rute, der bringer løberne rundt i Randers centrum den første søndag i Advent.

Igen i år har vi både ½ marathon og 5 km. familietur for alle der har lyst. Vi har ingen tidsbegrænsning, på de to ruter, og da begge ruter er temmelig flade, på nær nogle få steder, hvor løberen skal over jernbanebroer, håber vi igen i år på hurtige tider for alle løberne. I år har vi fået opmålt vores 5 km. rute så den også er DAF opmålt, ligesom vores ½ marathon har været hvert år.

Med start og mål inde i centrum af Randers, på Østervold, hvor startnumrene kan hentes 50 m. fra start, bliver der også mulighed for vores deltagere efter løbet at få en kop gratis varm suppe, samt vand og frugt.

Da vi i 2010 blev nødt til at aflyse på grund af alt for meget sne i Randers, vi betalte alle startpengene tilbage til dem der ønskede det, har vi i år lavet et samarbejde med Randers Kommune, der sikrer os at i fald vi får sne igen i år, løber vi stadig i centrum, men på en kortere rute der skal gennemløbes flere gange, for at nå op til halvmaraton distancen.

De tre foreninger der sammen arrangerer Adventshalvmarathon er Randers Atletik Freja, Randers Freja Motion, samt Atletikkens Venner, der hver især sikrer at et eventuelt overskud går til atletikken i Randers i de respektive foreninger.

Vil du læse mere om dette arrangement, så kig på www.atletikkensvenner.dkhvor tilmeldingen også foregår.

12-10-2011

Om bloggen

Anette Lund Madsens billede
Nyheder om løb indsamlet og bearbejdet af Anette Lund Madsen

Andre bloggere

5 blogeksempler

• Thomass billede
    Her kan du følge mine løbeture som håndboldspiller. Jeg vil gå i dybden med mine løbeprogrammer og hvordan de passer ind i hverdagen med håndboldtræning og styrketræning.
  • Søren Larsens billede
    Her på bloggen vil jeg logge mine træninger, skrive lidt om mine mål og hvordan det går med at nå disse
  • Lars Fabriciuss billede
    Jeg har været igennem et vægttab på 40 kg på blot 10 måneder, jeg har brugt løb rigtig meget, og her er Silkeborg den bedste by at løbe rundt i :) Men nu er jeg ved at træne op til marathon til maj,...
  • priyankas billede
    jeg vil her på bloggen skrive om mine oplevelser med løb. Jeg startede mandag den 4-10-2010 med min første træningsdag, jeg løber efter iforms program.
  • shelles billede
    Jeg har taget det store spring og meldt mig til Berlin halv marathon til april 2012. Jeg løber nu ca 7 km 3 gange om ugen og har været oppe og løbe 12 en gang....Samtidig med mit løberi, har jeg...

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 14396:

Nyhedsbreve

Løber