Mit nye træningsprogram

Fremads billede

Jeg har lavet et helt nyt træningsprogram, som jeg håber vil kunne give gode resultater. Jeg har kun beskæftiget mig med træningsprogrammet i 1 uge, så det er svært at sige noget om resultaterne endnu. Dog vil jeg fortælle om mit træningsprogram, som jeg håber vil kunne give mig en bedre form og en mere slankere krop på sigt. Det er det hårdeste træningsprogram, jeg nogensinde har kastet mig ud i, men jeg tror og håber på, at jeg kan klare det. Jeg har heldigvis mulighed for at løbe i mørket takket være min nye pandelampe til løb, som jeg har fået af min kære kæreste. 

Mandag:

  • Løb: 5 km. (moderat tempo)
  • Styrketræning: 45-50 minutter (bryst, skulder og triceps)

Tirsdag:

  • Cykel: 10 km. (moderat tempo)
  • Styrketræning: 45-50 minutter (ben, ryg og biceps)

Onsdag:

  • Løb: 2 km. (højt tempo)
  • Styrketræning: hviledag

Torsdag

  • Cykel: 5 km. (højt tempo)
  • Styrketræning: 45-50 minutter (bryst, skulder og triceps)

Fredag:

  • Løb: 5 km. (moderat tempo)
  • Styrketræning (ben, ryg og biceps)

Lørdag:

Fri for træning

Søndag:

  • Kondition: 60-70 minutter (løbebånd, motionscykel m.v.)

Når jeg kommer hjem fra en hård omgang træning, plejer jeg at iklæde mig en morgenkåbe, som får mig til at slappe af i muskler og led. 

Om bloggen

Fremads billede
Jeg kæmper hver dag for at få en sundere hverdag med motion og god og nærende kost. På bloggen vil jeg skrive om mine kostvaner, sportslige aktiviteter og mine erfaringer med diverse sportstøj og sportsudstyr.

Andre bloggere

5 blogeksempler

Log ind

To prevent automated spam submissions leave this field empty.

Nyt medlem

Velkommen til medlem nr. 15164:

Carolina Andersens billede
Carolina Andersen

Nyhedsbreve




Løber
Løbsarrangør

Bliv medlem af løberne.dk